آموزش سفارش در تخمین هزینه فایل ها



 مراحل ثبت سفارش و تخمین هزینه تا ارسال فایل تبدیل شده ی کامل


1-  ارسال فایل کاربر در قسمت سفارشات و قسمت مربوطه

2- ارسال تیکت " تخمین هزینه + تبدیل فایل " به همراه تست تبدیل فایل توسط قسمت پشتیبانی به پنل کاربر

3- در صورت تمایل به تبدیل  در ادامه همان تیکت کاربر باید در خواست " ایجاد فاکتور " دهد  در غیر این صورت در خواست "  لغو " دهند 

4-  بعد از " ایجاد فاکتور " کاربر به حساب کاربر مراجعه کند و در صفحه ی اول حساب کاربری"  فاکتور پرداخت نشده  "  را مشاهده می کند واقدام به پرداخت نماید

5- بعد از پرداخت  فایل تبدیل شده با تیکتی به عنوان "  فایل تبدیل شده " برای کاربر ارسال می شود و می تواند آن را در تیکت ها مشاهده فرماید


توجه

در صورتی که مشکل و یا سوالی دارید می توانید با ارسال تیکت به قسمت پشتیبانی یا گفتگوی آنلاین موضوع خود را مطرح کنید و حتما بررسی خواهد شد.

بعد از ارسال سفارش و تخمین هزینه تبدیل ، اطلاع رسانی ها از طریق ایمیل و اس ام اس ارسال می شود و در صورتی که اس ام اس اطلاع رسانی دریافت نکردید می توانید با مراجعه به ایمیل خود در قسمتinbox یا spam و یا با ورود به ناحیه ی کاربری در قسمت تیکت ها آن را مشاهده فرمایید.





آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

 پرینت این مقاله